Kppp se chova divne

Zbynek HOuska zbynh na seznam.cz
Pátek Únor 1 21:13:27 CET 2002

Dobry vecer,

nevim zda je to telefonni linkou nebo cim, ale kppp se pri nahlem odpojeni,
ktere neni zapricineno z moji strany, zacne chovat divne.
Jaksi pobledne, zmizi text a zustane jen ramecek a co hlavne neda se uz znova
spustit. Pokud zkusim kill kppp tak dostanu kill: no such pid.
Dale prikaz provedeny pri spojeni (upon connect) se zda byt proveden s pravy
roota. V mojem pripade se pta Kmail: "adresar Mail v /root neexistuje,
vytvorit?" A to jsem prosim prihlasen jako bezny uzivatel a pouzil jsem onoho
navodu na opraveni /etc/pam.d/kppp kde se prepise jedna radka a da se odkaz
na kppp.allow, ktery jsem vytvoril v /etc.

Poradi mi nekdo?

Zbynek