Kppp se chova divne

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Únor 1 21:17:42 CET 2002

On Fri, 1 Feb 2002, Zbynek HOuska wrote:

> nevim zda je to telefonni linkou nebo cim, ale kppp se pri nahlem odpojeni,
> ktere neni zapricineno z moji strany, zacne chovat divne.
> Jaksi pobledne, zmizi text a zustane jen ramecek a co hlavne neda se uz znova
> spustit. Pokud zkusim kill kppp tak dostanu kill: no such pid.

kill pracuje pouze s pidy, pokud chcete posilat signaly podle jmena
procesu, pouzijte killall.
Mozna se vlivem padu linky kppp dostane do divneho stavu, ale kdyz jsem
obcasvidel, ze telecom zpusobil pad spojeni, tak kppp vetsinou zahlasilo
neco o nahlem ztratu nosne, a ukoncilo se.

> Dale prikaz provedeny pri spojeni (upon connect) se zda byt proveden s pravy
> roota. V mojem pripade se pta Kmail: "adresar Mail v /root neexistuje,
> vytvorit?" A to jsem prosim prihlasen jako bezny uzivatel a pouzil jsem onoho
> navodu na opraveni /etc/pam.d/kppp kde se prepise jedna radka a da se odkaz
> na kppp.allow, ktery jsem vytvoril v /etc.

A kdyz ten KMail spustite normalne, tak se Vam spusti s pravy koho?

--
JiKos.