Format Reply

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Pátek Únor 1 16:34:52 CET 2002

 > vypadat
 > znakem

 MC> Pokud se nemýlím (a kromě mě ještě ESR v Jargon file) tak tohle
 MC> je zavedený úzus, ale opačné řešení (viz. např. Outlook) není
 MC> proti žádné výslovně psané normě. Jenom tím prozradíte, že nejte
 MC> ,,jeden z nás``.

Jeste je mozno zminit metodu, kterou vidite v mem mailu, tedy pred
zobacek predsunout inicialy toho kdo dany odstavec psal.

Dalsim diskutabilnim prvkem je zmnozovani zobacku pri stale dalsim a
dalsim quotingu, ale predpokladam, ze jen malo odstavcu vydrzi vic nez
rekneme pet quotovani.

Petr

... Mozek: aparat, kterym si myslime, ze myslime.