linuxovy kurz - namety

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Únor 1 22:02:12 CET 2002

   From: Hynek Hanke <hanke na volny.cz>
   Date: Fri, 1 Feb 2002 12:32:57 +0100

Zdravím,

   > Nepletl bych je s anglickym nazvem free soft.
   > Proste obycejne cesky svobodny software.

já bych je zase nepletl s pojmem "svobodný software". Každý může chápat
svobodu jinak. Pro někoho free software nemusí být svobodný (např. projekt
Mono). Podlé mého názoru je nesmysl překládat termín free software. Prostě
se musíme smířit s tím, že angličtina je mnohem chudší jazyk než náš jazyk
mateřský, čeština. Myslím, že by bylo mnohem užitečnější považovat free
software za "terminus technicus" a nepřekládat jej. Toť můj názor. Vy máte
svůj (pouze "svobodný software" je nejlepší).

Prosím žádnou flamewar.
--
Pavel Janík

Well, after spending a lot of time hacking on Emacs you develop
a particular intimacy with point.  A sort of friendship which
doesn't allow for "the" to appear in front of "point" any more.
                  -- Stefan Monnier in comp.emacs