predinstalovany linux

goofix goofix na seznam.nospam.cz
Pátek Únor 1 20:07:47 CET 2002

In article <1012577428 na f59.n421.z2.gate.fidonet.cz>, "Petr Klimovic"
<pizi na jinak.cz> wrote:

>  PS> pocitac
>  PS> s Linuxem a mohl rovnou pracovat (jako laik - jako expert si to PS>
>  stejne prevrtam a budu porad menit jadra, drivery apod ..) -
>
> Takova firma by nutne musela vyrazne upozornovat na to, ze neposkytuje
> podporu, nebo by ta podpora musela byt placena. Pokud si takovy pocitac
> totiz koupi nekdo, kdo neumi linux ani nainstalovat, zahy narazi na
> spoustu problemu typu office, hry, browser, tiskarna, scanner.

... anebo instalovat verze kde je obsazena instalacni podpora, jako je
SuSE nebo Red Hat. HW firma by pak jen provedla instalaci a konfiguraci
dle prani zakaznika a zbytek by byl na SW firme. Jak znam dealerske ceny
Red Hatu i SuSE, tak by se cena o tolik zase nenavysila, pokud by si HW
firma nuctovala nesmysly za instalaci a konfiguraci. Myslim si, ze by
navyseni bylo srovnatelne s cenou OEM produktu MS s tim, ze by ovsem
kupujici mel tech. podporu, na rozdil od OEM MS!

goofix