OT: linuxovy kurz - namety

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Sobota Únor 2 11:23:57 CET 2002

Stejne jako Ivo Kocvara, i nekonecne mnozstvi opic mohlo napsat toto:

> Coz je IMHO nesmysl. Kdyz nekomu budete ukazovat, ze linux muze byt JAKO
> win, tak si ten clovek rekne: "Tak to uz mam. To je win"

nesouhlasim

> Zaklady linuxu pro uzivatele jsou prihlaseni, prava, uzivatele, mkdir,
> ls, cp ...

porad jste nerekl, co myslite pod pojmem linux, jak vas chapu ja, myslite
tim zaklady konkretni _distribuce_linuxu_. vasemu pohledu na vec, jestli
to chapu spravne, se asi nejvic blizi prirucka uzivatele z ldp.

> Podle vas je linux to graficke rozhrani? "Kdyz kliknete na |X| zavre se
> vam okno ..." vam o linuxu rekne fakt hodne :-)

ne. ale uzivatel je ten ktery nevi, jak to funguje, ale zajima ho, jesti
to funguje a jak to vypada.

pokud chcete gramotnejsi uzivatele, tak samozrejme musi tu prikazovou
radku zvladnout, ale ze zacatku bych je do toho nenutil. moje idea je
postavena na tom, aby se jim nejdriv ukazalo neco jednoducheho, a daly se
jim zaklady pro dalsi studium. v puvodnim prispevku nebylo zmineno, na
jak dlouhou dobu to vlastne ma byt. ja prece nikdde nenapsal, ze bych pak
nechtel pokracovat s bashem.

pro me je dulezitejsi, aby se ti lidi zajimali o to, co se jim rika, nez
aby se zavalili spoustou informaci, ktere stejne zahodi.

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
rfc2795: Infinite Monkey Protocol Suite (IMPS)