cut nechce krajet, jak ma, nebo co

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Sobota Únor 2 19:07:40 CET 2002

Připadám si úplně za blbce, ale prostě nejsem schopen přimět cut,
aby dělal co má. Ať se koukám střídavě do manpage a infopage, jak
chci, tak nejsem schopen pochopit co je špatně. Jste někdo
schopen mi kopnout (nejraději do hlavy), co dělám špatně v
připojeném skriptu (pro jistotu gzipovaném, aby se zachovaly
všechny případné koniny)?

Podle mého skromného názoru by připojený skript měl vyhodit pouze
číslo 4, když by byl volán jako

./rmmail rmmail

Omlouvám se za pitomý dotaz, ale fakt mi asi nějak měkne mozek.

	Děkuji mockrát

		Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

See, when the GOVERNMENT spends money, it creates jobs; whereas
when the money is left in the hands of TAXPAYERS, God only knows
what they do with it. Bake it into pies, probably. Anything to
avoid creating jobs.
	-- Dave Barry