Externi modem - ale jaky?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Sobota Únor 2 23:54:07 CET 2002

> Chtel bych si koupit seriovy externi, ale nevi jaky.
> Ale mohou byt rozdily v hardwarove spolehlivosti, stabilite
> a rychlosti spojeni ( predpokladam V90  :-)  )

Ty rozdíly jsou vždycky, ale základ je stejný.

> Tuhle jsem videl zajimavy Microcom pocket...

Spíše ta levnější varianta. Chodit to bude.

> Je lepsi novy, nebo lze i z druhe ruky ?
> Libor the Wanderer poutnik-x na x-atlas.cz

Na tom přeci nezáleží. Dobrý může být i z druhé ruky. Pouze
některé dosáhnou plných 56kbps. Jsem cca 200m od digitální
ústředny a můj externí Askey (svého času nejlevnější) dosahuje
cca 42-44 kbps a nepadá. Problémy mívám spíše s konektivitou
poskytovatele dál do inetu.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal