OT: pomoc

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na infos.cz
Sobota Únor 2 19:47:23 CET 2002

>Porad narazime na ty dva ruzne svety. Jedni chteji pouzivat nezajima je
>jak to funguje a druzi maji cely zivot prospikovan otazkami jak a proc.
>Ted me napada, ze my co radi vime jak to presne funguje mame strach, ze
>se linux zacne vyvijet smerem kdy bude stale pritulnejsi k uzivatelum a
>stale nepratelstejsi k administratorum. Ze jednoho dne se objevi misto

Myslím, že teď jste uhodil hřebíček na hlavičku! Možná, že to je právě o
tomto. Administrátoři a programátoři chtějí mít systém, kde se mohou
realizovat. A uživatelé v tom v zásadě nemají místo. I já se tohoto bojím
nejen u Linuxu, ale celé programátorské odvětví k tomuto míří.

>textovych konfiguraku registry, Ze distributori prestanou zverejnovat
>zdrojaky, apod. To vse proto, ze si nevychovame nastupujici generaci,
>ktera se bude ptat jak to funguje. Vychovame si generaci, ktera se bude
>ptat kam mam kliknout.

Myslím si, že naopak. 90% lidí bude o klikání. Ale 10% bude znát vnitřek.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác