v konzoli mi prestala fungovat klavesnice

Sobota Únor 2 18:26:14 CET 2002

On Fri, 1 Feb 2002, Michal Sobek wrote:

> Pokud server zamknu, tak heslem z klavesnice odemknout jde (podle LED na
> serveru).

Aha...tak ono tam nejakou magickou funkci na zamykani klavesnice, ktera
funguje nezavisle na OS? Mozna se spusteni X s touhle funkci nejak
porafalo...

> Nevedel by nekdo z vas, jak z toho ven? Chtel bych zjistit, co se prihodilo,
> mam samozrejme moznost restartu stroje. Jde nejak shodit/nahodit ovladac
> klavesnice, tak jako treba jde sitova karta?

Shodit a nahodit driver klavesnice moc dobre nelze. Doporucovany restart
na keytable pouze nacte znovu mapu klavesnice a (podle tech hlasek, co se
tady pak objevily) asi i font (keytable nebo font, co na tom zalezi? <g>).
Tedy mohlo by to pomoci, ale je to nutno spustit "na konzoli". Coz se ze
vzdalene seance nejlepe udela prikazem open, eventualne presmerovanim
vstupu nebo vystupu (.... < /dev/console, > /dev/console).

> Dekuji za pomoc a vas cas.

Neni zac. (Kdyby tak bylo vic lidi, kteri nepovazuji to, ze jini lide
venuji cas jejich problemum, za uplnou samozrejmost...)