v konzoli mi prestala fungovat klavesnice - vyreseno jako ve windows :-(

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Pondělí Únor 4 11:54:49 CET 2002

Tak jsem si udelal kratickou navstevu v nedeli v praci a rozhodl se, ze
tento problem schovam za prach v serveru a server odpojil a na dilne z nej
vyfoukal stlacenym vzduchem prach a pripojil zpet, alespon to nebyl jen tak
obycejny restart. Jo zabere to min casu, nez badat nad tim, co se prihodilo.
Jsou i horsi veci.
Diky za snahu o pomoc
Michal Sobek