prikaz 'su' hlasi 'incorrect password'

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Neděle Únor 3 07:21:12 CET 2002

> Na mych systemech (mandrake,redhat) je suid pri vypisu videt jako
> pismenko "s". Jsem asi prilis primitivni opice, ale ve vypisu ls
> tazatele proste s nevidim.

sorry, me se tu promichaly zpravy v threadu, kdyz jsem hledal pristupova
prava, koukal jsem do jineho postu.. on ma pan jeste hodne daleko k verzi
1.0, tak to obcas zablbne. ten suid tam neni, ale su
nehlasi incorrect password, su hlasi uplne neco jineho, kdyz nemuze
ziskat pristup ke shadow (ledaze by RH dokazali, po velkem uspechu svych
predchozich pokusu typu dynamicky linkovany init apod., zmrsit i dalsi
programy)

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
rfc2795: Infinite Monkey Protocol Suite (IMPS)