Xka shazuji pocitac

Trnka_Radek/4212A/ETE/CEZ na mail.cez.cz Trnka_Radek/4212A/ETE/CEZ na mail.cez.cz
Neděle Únor 3 14:51:14 CET 2002

On Sat, 2 Feb 2002 10:18:55 +0000 (UTC), vladislav.janecek na cpress.cz
(Janecek Vladislav) wrote:

>Zdravim,
>mam stejnou grafiku (i810, monitor Dell D1025HE), rh7.2, xfree z
>updates a stejny problem se v nepravidelnych intervalech projevuje i
>tady u me.
>Nekdy se ani x window nemusi vypinat, vytuhnou samy, obrazovka zcerna.
>V nekterych pripadech pomuze nalogovat se pres ssh z jineho pocitace a
>killnout co se da, nekdy to vytuhne tak dukladne, ze se z dalky
>pripojit nejde.
>Taky by me to zajimalo, co s tim.
>frank
DObrý den, mam taktez i810, monitor Philips, RH 7.2, XFree z distribuce +
upgradya nemám s tím nejmenší problém.Sice to neresi Vás problém, ale
alespon vite, ze to není jednoznacne kartou. S pozdravem RT