OT: pomoc

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Neděle Únor 3 17:06:56 CET 2002

On Mon, 28 Jan 2002 Jan Houstek wrote:

> Otazkou je, jestli vic zacatecnikovi vice pomuze jedna odpoved na
> jednoduchy dotaz nebo to, ze bude prinucen cist manualy, potazmo pomoct
> si sam.
Kdyz uz jsme u teto otazky, nezbyva mi napsat nic jineho nez neco z mych
zkusenosti: Linux pouzivam asi od roku 1999 (98?) a zacinal jsem naprosto
bez zkusenosti - jen mi ho doprucil kamarad (ze je to neco co stoji za
vyzkouseni. Souhlasim s nim a nelituji ze me na tucnaka navedl). K
dispozici jsem mel stazeny RedHat60 a jakysi navod z roota (diky za nej).
Jak nainstalovat linux I a II. S delenin partitions jsem nemel zadne
zkusenosti (pri vzpomince na deleni pomoci textoveho fdisku mi jeste dnes
vstavaji vlasy hruzou na hlave) a pres spatnou znalost anglictiny mi
tucnask beha dodnes (a podstatne stabilneji nez windows).

Abych to zkratil: vse co umim mam prevazne ze cteni manualu, konference,
Internetu. I kdyz uz par let s linuxem delam, neodvazuji se o sobe napsat,
ze jsem pokrocily uzivatel (i kdyz jsem nakonec i to jadro prelozil ke sve
spokojenosti). Ale muj bracha si koupil pocitac a samozrejme jsem mu linux
taky doporucil. Jenze na rozdil ode me on s kazdym problemem "otravoval"
;-) me. A tak ma taky fungujici linux - jenze kdyz se objevi nejaky
problem, tak zacimco me hned napadne par moznosti jak hledat kde je "jadro
pudla" brachu napadne treba jenom jedna. Tim ho nechci snizovat (na
fakulte byl stejne uspesnejsi on :)) ale rad bych naznacil ze kdyz se z
konference stane neplacena help-line tak to neprospeje ani tem, kteri se
chteji s linuxem pracovat samostatne bez neustale pomoci ostatních.

MZ
--
 Miroslav Zidek
 http://mizi.web.worldonline.cz/