append a grup

Karel Vyskočil karel1 na students.zcu.cz
Neděle Únor 3 19:43:28 CET 2002

Ahoj, mohl by mi nekdo prosim poradit nebo nasmerovat, kde hledat. Mam
nasledujici problem:
Mam vypalovaci ide mechaniku, kterou jsem pod linuxem rozchodil pomoci
nekterych modulu, ktere v mem problemu asi nehraji roli. Dale jsem do
lilo.conf pridal volbu append="hdc=ide-scsi". Takto mechanika skutecne
fungovala bez problemu. Jelikoz mi, ale lilo nechce zavadet windows (oni po
instalaci nezavedou ani sami sebe), tak jsem zacal pouzivat zavadec grup. A
zde je muj problem. Mohl by mi nekdo poradit jakym zpusobem u tohoto
zavadece dosahnout stejneho efektu jako pri volbe append v lilo.conf. Dival
sem se do man grup, ale nic sem se tu nedozvedel a nevim, kde bych mel dal
hledat. Neresil nekdo podobny problem? Predem dik.

--
Karel Vyskočil
Student FEL ZCU