append a grup

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Únor 3 22:47:49 CET 2002

On Sun, 3 Feb 2002, Karel Vyskočil wrote:

> nekterych modulu, ktere v mem problemu asi nehraji roli. Dale jsem do
> lilo.conf pridal volbu append="hdc=ide-scsi". Takto mechanika skutecne
> fungovala bez problemu. Jelikoz mi, ale lilo nechce zavadet windows (oni po
> instalaci nezavedou ani sami sebe), tak jsem zacal pouzivat zavadec grup. A
> zde je muj problem. Mohl by mi nekdo poradit jakym zpusobem u tohoto
> zavadece dosahnout stejneho efektu jako pri volbe append v lilo.conf. Dival
> sem se do man grup, ale nic sem se tu nedozvedel a nevim, kde bych mel dal
> hledat. Neresil nekdo podobny problem? Predem dik.

Nemate na mysli spise Grub?

Jde o to, ze "append" nema se samotnym bootloaderem prilis mnopho
spolecneho - "append" je bootovaci parametr jadra.
Takze proste pridejte append jaky si prejete do bootovacich parametru pro
jadro...
V grub.conf se to dava na radku zacinajici slovem "kernel", kterezto je
nasledovane umistenim jadra typicky /boot/neco) a za nim parametry - tak
tam pridejte Vas append.

--
JiKos.