Externi modem - ale jaky?

Bradman bradman na seznam.cz
Neděle Únor 3 20:15:13 CET 2002

>Ahoj,
>
>Mam dual boot PC ( Win98SE - interni modem Motorola SM56 PCI
>Speakerphone a Mandrake 8.0.
>Driver na nej existuje ( jadro 2.4.x, ale pro novejsi to pry nechodi ),
>Jsem novacek a nepodarilo se mi to jeste rozchodit.
>Navic Motorola ukoncila jakoukoli dalsi podporu softmodemu takze....
>
>Chtel bych si koupit seriovy externi, ale nevi jaky.
>Rika se, ze pobezi vsechny, coz zni logicky.
>
>Ale mohou byt rozdily v hardwarove spolehlivosti, stabilite
>a rychlosti spojeni ( predpokladam V90  :-)  )
>
>Tuhle jsem videl zajimavy Microcom pocket...
> [...]

Cao

Ja mam ext. WELL FM-56k V.90 data/fax/voice a jsem s nim navysost spokojen.
Pripojuju se stabilne 42600 Bps ( i kdyz kppp mi ukazuje 115000 Bps :-),
nepada (mam ho pul roku, chodim na internet DENNE a spad mi vseho vsudy 2x ),
takze naprosto v klidu. Jinak si myslim, ze ti pude i jakejkoli jinej ext.
seriovej, jde o to, s jakou stabilitou. Nemam s jinymi zkusenosti.

Zdravim

Bradman

"STOP buying GARBAGE , try LINUX !!!"