Protokoly na autentifikaciu a fileserver

Pondělí Únor 4 06:57:50 CET 2002

On Fri, Feb 01, 2002 at 01:31:19PM +0100, Krištof Petr wrote:
> MUSITE SE VIC SNAZIT, PANE SPRAVCE.  ;-)
Kua mam roboty vyse hlavy :-)

> Podivejte se na Directory Administrator
> http://diradmin.open-it.org/
Takze podla popisu a skrinsotov to vyzera MOC DOBRE, ale nevyhovuje mi to lebo
sa to neda pouzivat z komandlajny a skriptov (ako sa da bez toho vobec
administrovat?).

Ved som v povodnom mejli pisal: "nahrada za useradd/passwd/blablabla". Asi si
napisem vlastne :-|.

A ten openafs a kerberos vyzera nejaky zlozity :-(.

Nechce sa mi verit ze neexistuje inteligentne a nezlozite riesenie, vsak s
tymto problemom sa musia ludia stretavat kazdy den :-(.

Ale mam este asi 2 mesiace cas kym sa vobec budu kupovat masiny takze mozem si
to premysliet.

Diki vsetkym co odpovedali.

Bye,

       The product Microsoft sells isn't the software; it's comfort.
         The product that Linux vendors usually sell is freedom.