Protokoly na autentifikaciu a fileserver

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Únor 5 14:45:12 CET 2002

Peter Surda wrote:

> Kua mam roboty vyse hlavy :-)

> Takze podla popisu a skrinsotov to vyzera MOC DOBRE, ale nevyhovuje mi to lebo
> sa to neda pouzivat z komandlajny a skriptov (ako sa da bez toho vobec
> administrovat?).
>
> Ved som v povodnom mejli pisal: "nahrada za useradd/passwd/blablabla". Asi si
> napisem vlastne :-|.

To by nemelo byt vubec slozite. Staci spustit ldapadd nebo ldapmodify a
na vstup jim predhodit vygenerovany ldif soubor.

Muzete si rozjet funkcni reseni pomoci Migration Tools nebo pomoci
klikacich nastroju, potom vyexportovat ukazkoveho uzivatele do ldifu
a pouzivat ho jako sablonu.
Kdyz budete vedet, jak naplnit hodnoty atributu (ruzne shadow flagy
apod), tak nebude problem to cele administrovat vlastnimi skripty.

Poslal bych Vam example, ale samba 2.2.3 pry uz zase zmenila pouzivany
schema a jeste jsem se na to nestacil podivat.

pk