Framebuffer a jeho rychlost
Michal Vanka
mv na cue.cz
Pondělí Únor 4 10:04:46 CET 2002
Peter Surda wrote:
>On Fri, Feb 01, 2002 at 01:56:36PM +0100, Michal Vanka wrote:
>
>>Trochu se snazim programovat grafiku na framebufferu a
>>docela me prekvapuje jeho pomalost (mam P4 na 1500 <mailto:P4 na 1500> ).
>>Pristupuji primo do mmap-ovane videopameti.
>>
>Jasne, znamy problem, BTW to nezavisi od rychlosti CPU ale od karty, napr.
>mach64 a r128 trva jeden obrazok velkosti DVDcka v 16bit zhruba 11
milisekund,
>no a ked mas 25 fps tak memcpy zere zhruba 27.5% CPU v systeme.
>
At si zere treba 100%, to je jedno.
Je to tedy omezeni dane hardwarem? (tomu se tak trochu branim uverit,
zvlaste kdyz propustnost AGP zberny je ve stovkach MB/s).
Je to problem Linuxu? (to bych byl nerad).
Je to problem muj? (asi ano).
Ok. Da se nekde najit na dane tema vice informaci?
>
>>Lze to udelat jeste nejak jinak?
>>
>BusMastering, konkretne ja mam dobre skusenosti s funkciou BlitTexture
z DRM.
>Ine nepomoze, lebo to spomaluje bus a karta.
>
Nenasel jsem.
Michal.
Další informace o konferenci Linux