Framebuffer a jeho rychlost

Michal Vanka mv na cue.cz
Pondělí Únor 4 10:04:46 CET 2002


Peter Surda wrote:

 >On Fri, Feb 01, 2002 at 01:56:36PM +0100, Michal Vanka wrote:
 >
 >>Trochu se snazim programovat grafiku na framebufferu a
 >>docela me prekvapuje jeho pomalost (mam P4 na 1500 <mailto:P4 na 1500> ).
 >>Pristupuji primo do mmap-ovane videopameti.
 >>
 >Jasne, znamy problem, BTW to nezavisi od rychlosti CPU ale od karty, napr.
 >mach64 a r128 trva jeden obrazok velkosti DVDcka v 16bit zhruba 11 
milisekund,
 >no a ked mas 25 fps tak memcpy zere zhruba 27.5% CPU v systeme.
 >
At si zere treba 100%, to je jedno.
Je to tedy omezeni dane hardwarem? (tomu se tak trochu branim uverit,
zvlaste kdyz propustnost AGP zberny je ve stovkach MB/s).
Je to problem Linuxu? (to bych byl nerad).
Je to problem muj? (asi ano).

Ok. Da se nekde najit na dane tema vice informaci?

 >
 >>Lze to udelat jeste nejak jinak?
 >>
 >BusMastering, konkretne ja mam dobre skusenosti s funkciou BlitTexture 
z DRM.
 >Ine nepomoze, lebo to spomaluje bus a karta.
 >
Nenasel jsem.

Michal.





Další informace o konferenci Linux