Framebuffer a jeho rychlost

Pondělí Únor 4 13:32:58 CET 2002

On Mon, Feb 04, 2002 at 10:04:46AM +0100, Michal Vanka wrote:
> At si zere treba 100%, to je jedno.
:-)

> Je to tedy omezeni dane hardwarem? (tomu se tak trochu branim uverit,
> zvlaste kdyz propustnost AGP zberny je ve stovkach MB/s).
V tejto oblasti nie som az taky genialny odbornik, ale pokial viem obycajne
zapisy sa za normalnych okolnosti deju maximalne na rychlosti PCI (nejak
133MB/s to bolo alebo tak nejak), ta "AGP rychlost" funguje zrejme len pri
busmasteringu a aj to nie vzdy ale niekedy hej a niekedny nie :-).

> Je to problem Linuxu? (to bych byl nerad).
Nie, to je podmienene hardverom, konkretne doskou (resp. to kde je PCI
zbernica) a videokartou.

> Je to problem muj? (asi ano).
Asi jo :-).

> Ok. Da se nekde najit na dane tema vice informaci?
Hmm dobra otazka.

> Nenasel jsem.
Hmm kukam a zrejme je to specificke pre videokartu :-(. Kukni do dri.h v
zdrojakoch jadra a hladaj BLIT.

> Michal.
Bye,

            Give a man a fish and you feed him for a day;
     teach him to use the Net and he won't bother you for weeks.