Specialne klavesy a window managery

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Únor 4 09:45:20 CET 2002

Ahojte,

mate niekto skusenosti s odchytavanim specialnych klaves ako
Power, Sleep, WakeUp roznymi window managermi?

Tieto klavesy vracaju dost specialne keycodes a upravil som
si klavesove mapy tak, aby z toho urobili korektne keysymy -
XF86PowerOff, XF86Sleep, XF86WakeUp. Bohuzial su aj tieto
keysymy trochu specialne - na rozdiel od vsetkych "normalnych"
maju horne dva bajty nenulove. V <X11/include/keysyms.h>
nie su vobec, XStringToKeysym ich ale spracuje korektne.

Nastal ale problem s tym, ako ich dostat do window managera.
Po chvili experimentovania som zistil, ze mi to zozerie len
sawfish. Moj oblubeny fvwm a ani KDE na ne nereaguju.
Verzie su vsetko ako v RH 7.2, zatial som neskumal najnovsie.

Kym sa zavrtam do zdrojakov, riesil a vyriesil to uz niekto?
Momentalne mi nejde o riesenia typu "odchytit rovno v jadre
a killnut init / vyvolat ACPI/APM event a.p." - naozaj chcem iba
vo wm zavesit na keysym zavolanie niecoho.

Zdravi
--
                                              Stano