Jak na rychlost klavesnice?

Roman Kučera roj na ohf.cz
Pondělí Únor 4 11:41:19 CET 2002

Mam dva pocitace zapojene na jeden monitor a klavesnici.
Na jednom bezi widle, na druhem mdk 8.1. Kabely z pocitacu (PC athlon,
ATX) ke klavesnici vedou do krabicky, kde je mechanicky prepinac. A
problem je na svete - pri prepnuti se klavesnice vyresetuje, zhasne
numlock (nekdy pritom funguje) a klavesnice se zpomali, ze ji neni mozno
pouzivat. Delay je asi 0.5 s a opakovacka snad 5/s.
Na widlich to resim jednoduse: Mam programek FASTKEYB.COM, ktery ma 32
Byte (!) a linknul jsem ho na startmenu, takze po kazdem prepnuti ho
spustim.
Ale v linuxu (mdk 8.1, po startu konzole, KDE spoustim explicitne)
nevim, co s tim. V archivu konfery jsem nasel 2 prikazy:

kbdrate -r(rychlost) -d(zpozdeni)"
xset r rate 5000 10  # zpozdeni 5000 ms, frekvence opakovani 10 zn/s

ani jeden muj system nezna.

1) Mate nekdo softwarove reseni?
2) Jeste me napadlo resit to hardwarove: Zjistim, na kterem pinu je
napajeni a premostim natvrdo diodama napajeni od obou kompu k tomu
strednimu kontaktu, co vede ke klavesnici. Myslite, ze by to fungovalo?

A jeste neco:
3) Nevite nekdo, kde se daji sehnat klasicke klavesnice 102 tlacitek?
BEZ klaves Widle a Mejl, nebo co to tam je.
4) Jak softwarově trvale zablokovat klavesu CAPSLOCK? Vubec by mi
nevadilo, kdyby se nadobro spalila ci jinak znefunkcnila.
5) Jsou nekde dostupne alternativni ceske klavesnice (SW ovladace) pro
linux? Pro widle je bezkonkurencni "Ceska amaterska"  by Michal Mares (
http://www.volny.cz/roj/ )

Diky!