OT: Linuxovy kurz - namety - long

Úterý Únor 5 16:01:56 CET 2002

Martin Tomasek wrote:
> ne, zacinal jsem na RH v konzoli. Xka mi na 386ce vubec nebezela.

	Skoda, ja jsem ve sve dobe na 386DX40 s 4MB RAM a 170MB diskem bezel
vse vcetne OpenLooku ci Fvwm, problem tedy neni v HW, ale v lidech...
(ostatne jako skoro vzdy) - kdybyste jeste sehnal SlackWare 2.01 (73
disket), mozna byste uspel rovnez...'-)

> asi vas zklamu, ja posledni 2 roky videl win jen v pripadech, kdyz jsem
> resil nejake jejich hloupe problemy (jako faxchange, ktery chtel posilat
> faxy pres isdn modem :-))

	Tak to bych pro Vas mel praci, proc sitova tiskarna za stovky tisic pri
tisku jednoho regulerniho dokumentu (resp. dokonce jedne konkretni
stranky v dokumentu) ve Wordu naprosto s klidem restartne (ale vazne
uplne natvrdo restartne!) Windows 2000 server i Workstation (aktualne to
zamestnava nekolik techniku od vyrobce tiskarny)...