Nemohu rozchodit pppdcapiplugin :(

Ivo Panacek Ivo.Panacek na jlabs.cz
Pondělí Únor 4 12:58:09 CET 2002

SuSE.Linux na seznam.cz wrote:

> Problémy s externím USB modemem Fritz! ISDN na 2lines Český Telecom
>
> Dobrý den.
>
> Mohl byste mi někdo prosím poradit s následující věcí (běžím na SuSE Linux
> 7.1 cz
> na jádru 2.4.0-4GB) vše dělám jako root:
>
> SuSE už v sobě nějakou pppd verzi má, ale tam mi nechce vytáčet s modemem.
> Když však nainstaluji pppd 2.4.1 už nemohu rozchodit pppdcapiplugin. Nevím
> přesně čím to je, ale vypadá to, že je chyba někde při kompilaci - program
> se nenainstaluje.

> [...]

Jste si jist, ze fxusb.o pri make opravdu vznikne a ze ten novy je pak
ten, ktery se zavadi ? Protoze to home/fritz je hned vedle install taky
jiz prelozeny fxusb.o a tam ho taky install ocekava a ten nainstaluje.
A ten ma jine product_id !
Ten spravny pri svem zavadeni vypise informace o tom, ze Fritze opravdu
nasel, lze si je prohlednout prikazem dmesg.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz