VMWare win98 filesystem

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Neděle Únor 3 11:39:53 CET 2002

Tohle řeším už taky dlouho.

Mě se podařilo dostat z WindowsXP běžících na VMware Workstation 3.0 na
Linux disk.

A taky se mi podařilo s pomocí kamaráda dostat z Linuxu na ten *.vmdk, ale
ještě to není 100% tady je report:

/etc/rc.d/ zadat "smb start"

a potom "smbmount //JmenoVasehoPocitace/VasDisk(u mě to jo "c")
/mnt/AdresarKamChcetePripojit -o guest rw"

Pak už je v /mnt/AdresarKamChcetePripojit normálně vidět disk Windowsů, ale
samozřejmě Vám musí běžet Windows na vmware - musí to být zpuštěné. Stalo se
mi, že mi vypli proud a počítač se vypnul. Následně na to jsem pod VMware už
Windows nerozjel ... podle mě to znamená, že se na *.vmdk už nikdy
nedostanete = ztráta dat - nebo se pletu ?

Moje problémy: V /mnt/AdresarKamChcetePripojit jsem neměl na půlku souborů
ani právo je číst - co je to za nesmysl aby WindowsXP zakázaly nějakými
parametry Linuxu čtení a zápis ! Nebo myslíte, že to bylo tím, že ta FAT na
*.vmdk byla NTFS nebo by to vadit nemělo ? (přesně si nevzpomínam, jestli to
NTFS byla, ale asi ano)

Nevím, jestli se nepletu, ale není "vmware-mount" na připojení z *.vmdk na
Linux, tedy přesně opačně ? Nemohu to teď vyzkoušet, protože jsem pod
wokýnky, když pod linuxem mi nefunguje modem :-(

Petr Novák