predinstalovany linux

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Pondělí Únor 4 14:01:55 CET 2002

>Pokud by si HW firma prirazila za instalaci a zakladni konfiguraci 1000 Kc
>(takova veda to zas na proverenem HW neni), pak jsme na 2500 Kc, takze
>pocitac by mohl byt o 1300 Kc levnejsi s tim, ze zakaznik dostane jeste
>technickou podporu, ktera ma podle MS cenu 4552 Kc (Windows XP Home Cz
>stoji podle SWS 8509 a OEM verze 3957), takze by pridana hodnota pro
>zakaznika zanamenala 5852 Kc, coz je u nekterych pocitacu az 20% ceny!
>A to je jenom OS!

No a pak ma windows, ale prakticky nic vic (vlasne jeste Notepad - ve Win 2k
pry
umi otevrit i vic nez 64 kb Textu a malovani).

No a pak by si mel koupit jeste Office. Zajimalo by me kolik lidi
ma legalni MS Office, a kolik lidi pouziva ve Win StarOff a 602Suite
(proc vlastne neni pod linem? Nevi to nekdo?)

Protoze ale v defaulni instalaci je i office tak se situace vyjasnuje.

Z cele sady MSOffice mam nejradeji Excel a proto
pozorne sleduji gnumeric a jeho soucasny stav povazuji za velmi dobry
a pouzitelny pro uzivatele.

Ing. Radek Cervinka