predinstalovany linux

goofix goofix na seznam.nospam.cz
Úterý Únor 5 00:21:13 CET 2002

In article <01ff01c1ad7c$1f7e37c0$9601a8c0 na spiky>, "Radek Cervinka"
<radek.cervinka na centrum.cz> wrote:

> No a pak ma windows, ale prakticky nic vic (vlasne jeste Notepad - ve
> Win 2k pry
> umi otevrit i vic nez 64 kb Textu a malovani).

Nezapominejte na WordPad:)

> No a pak by si mel koupit jeste Office. Zajimalo by me kolik lidi ma
> legalni MS Office, a kolik lidi pouziva ve Win StarOff a 602Suite (proc
> vlastne neni pod linem? Nevi to nekdo?)

602 je cela psana na MS technologii. Nejsem programator tak do toho zcela
nevidim (asi nejaky problem s knihovnami, ci co). Pry by se to muselo
prepsat cele od zacatku do konce, coz by zabralo mraky casu, mraky penez
a navratnost je pochybna (s cimz souhlasim).

> Protoze ale v defaulni instalaci je i office tak se situace vyjasnuje.

Souhlasim. Jen tak cvicne jsem mluvil jen o OS.

Problemem je, ze i ty firmy, ktere formalne deklaruji moznost zakoupeni
Linuxu nemaji o tento produkt zajem (asi to vychazi z toho, ze to neumeji
zakaznikum dobre vyargumentovat). Treba i Mironet je v otazce
Linuxu pomerne laxni.

goofix