KDE + logout => shutdown

Ivo Panacek Ivo.Panacek na jlabs.cz
Pondělí Únor 4 16:01:56 CET 2002

Roman Kucera wrote:

> Ja mam dojem, ze to souvisi s tim, jestli se startuje rovnou do KDE nebo
> jestli je kde zapnuto z konzole.
>
> Z konzole to nabizi navrat do konzole

Startuje se rovnou do runlevel 5 => graficky login.
Dal byl pozadavek na automaticke prihlaseni konkretniho
uzivatele, to jsem nasel a funguje to.

Nicmene pri odhlasovani nabizi jedinou dalsi
moznost -- "ulozit relaci". To je stejne jak
pri automatickem loginu, tak bez nej.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz