KDE + logout => shutdown

Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Pondělí Únor 4 20:43:22 CET 2002

V Mandrake 8.1 je v spodnej liste tlacitko na vypnutie a v okne su moznosti
Logout, Halt, Reboot. Na Halt sa vypne, skusam to kazdy den :-)
Takze dat sa to da, ale na inych distribuciach to moze byt inak.
Co tak spravit nejaky skript a dat ho pod ikonu na plochu?

Prijemny den.

--
Ing. Miroslav Cabarka
mirodoma na arka.sk