LDAP a groupy

David Hajek david na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 4 18:55:59 CET 2002

On Wed, Jan 30, 2002, Dan Ohnesorg wrote:

> Outlook by mel videt zaznam tridy rfc822mailgroup nebo jak se to jmenuje.
> Takze by nemela byt potrea zadna obezlicka.

No to si prave myslim, ze Outlook neumi. :( Ja mam totiz dojem,
ze on spoleha na `chytry` server - MS Exchange, ktery ty groupy
za nej expanduje sam a klientovi predlozi hotovy seznam.

Podle me naprosta vetsina klientu Outlook,netscape,mozilla funguje
tak, ze sice nekteri dotahnou groupovy zaznam s memberama, ale
uz se po druhe nezeptaji na memberovu emailovou adresu.

Nebo to nekdo rozchodil?

-
David