decrypt passwd

Úterý Únor 5 10:55:06 CET 2002

->> To by se mělo dít automaticky. Aspoň Slackware 7.1 se mi tak choval:
->> vždy, když se uživatel nalogoval, uložil mu heslo pomocí MD5. Bude
->> to ale asi záviset na konkrétní instalaci a konfiguraci.

-> To robi aj mod Redhat, problem ale je ze som prerobil aplikaciu
-> ktora pracovala nad passwd a ta uz vie robit len s md5

imho si to urobil chybne. pokial viem systemova funkcia crypt() zvlada md5
aj ne-md5 hesla a typ uhadne podla zaciatocneho retazca...

 WinError #99999: Out of error messages.