Obnovení stahování souboru

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Úterý Únor 5 01:52:56 CET 2002

Dobrý den. Potreboval bych poradit jak obnovit stahování souboru po pádu
připojení. Stahoval jsem pomocí prohlízece lynx asi 15 MB rpm
balicek.Spojení mi spadlo 2x asi po 2MB (coz tolik nemrzelo) a potretí u 13
MB.Pokud jsem se ihned po pádu znovu pripojil tak lynx stále ukazoval ze
neni zadný prenos.Dá se takovéto prerusene stahovani nejak obnovit bez toho
abych zacal znova?Pokud bych lynx ukoncil a znovu spustit tak nevim jak mu
ríci aby pokracoval.V dokumentaci k lynxu jsem na nic podobného nenarazil a
nic jiného me nenapada.Jedine snad stahnout rozdil mezi balickem stazeným a
pozadovanym, ale ten castecne stazený soubor nema koncovku rpm a ani nevim
jak to udelat.Pripojuji se pomoci kppp, systém RH 7.2 + updaty, ex. modem
Well.Bohuzel jsem ani neprisel na problém proc spojeni pada, nekdy jiz po 2
minutách nekdy za hodinu.V logu je pouze modem handhup(ted doufam, ze je to
dobre) a jinak nic.Dekuji vsem za pripadne rady.S pozdravem RT

p.s. idealni by bylo reseni nezavisle na programu kterým to stahuji, pri
up2date to také zamrzí
- -
Trnka Radek
CEZ-ETE