Rozumna prezentace acoutingu.

Stepan Cirkl cirkl na cc-ultd.cz
Úterý Únor 5 15:08:53 CET 2002

> mam tomu rozumnet tak, ze vlastni mereni dat neprobiha na centralnim
> routeru (routerech) ale na "malych" linux routerech u zakazniku?

> To mi neprijde jako stastne reseni (pri velkem mnozstvi
> takovych routeru to musi byt pekna smrst dotazu/odpovedi kazdych
> 5 minut). Pri prodlouzeni casu zase hrozi nebezpeci, ze nejaci
> vykukove
> budou bootovat svuj router aby smazali data...

Mam zkusenost s provozem obdobne site, (lokalni ISP, centrum Prahy) a na
zaklade nich budu dale reagvat.

V nasem pripade je router spolecny pro pripojeny objekt a k nemu jsou
pripojeni zakaznici, but primo, nebo pres jejich router. A pocitani,
brzdeni a dalsi se provadi na nich. Ty se konfiguruji podle konfiguraci
ulozenych na centralnim serveru, kam taky zasilaji udaje o prenesencyh
datech. Router neni primo u zakaznika, takze tezko muze jej jen tak
rebootovat. Zatez s presunem informaci mezi routrem a centralnim
serverem neni moc velka, nejvetsi zatez v tom je vytvoreni spojeni na
centralni spoj, ne ty data prenest. Pokud ej budete chtit prenaset velmi
casto, tak, ze to bude pro server prilis zatezujci, tak muzete vytvorit
spojeni, a po nem pote data posilat stale.

Stepan Cirkl
CC unLimited