TelnetProxy - vyreseno

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Únor 5 14:48:27 CET 2002

On Tue, 5 Feb 2002, Svasek Milos wrote:

> Shanel jsem se po nejake telnet proxy, ale zadnou jsem nenasel.
> Pokud vas zajima, jak jsem to vyresil, tak tady je moje reseni:
> http://www.boule.cz/article.php?sid=88&mode=&order=0
> Pokud mate lepsi, rad to vyzkousim ;-)

No, perlu nerozumim takrka vubec, ale pokud se do toho skriptu spravne
koukam, tak myslim, ze bych asi dokazal pres tuto telnet proxy spustit na
Vasem serveru jakykoliv lokalni prikaz, coz se myslim da jen se znacnymi
obtizemi povazovat za bezpecne reseni (pokud by se mi to s parametrem -T
vubec povedlo spustit).

Mohu se zpetat, proc resite tuto vec takovym komplikovanym zpusobem, proc
nenechate jadro, aby za Vas delalo prosty NAT? (v pripade, ze chcete
logovat kdo a kam se pripojuje, tak od toho je v iptables target LOG,
ktery napriklad v kombinaci s flagem -syn (u iptables) myslim poslouzi
pomerne dobre).

--
JiKos.