TelnetProxy - vyreseno

Svasek Milos svasek na pvt.cz
Úterý Únor 5 15:09:43 CET 2002

Jirka Kosina wrote:

> No, perlu nerozumim takrka vubec, ale pokud se do toho skriptu spravne
> koukam, tak myslim, ze bych asi dokazal pres tuto telnet proxy spustit na
> Vasem serveru jakykoliv lokalni prikaz, coz se myslim da jen se znacnymi
> obtizemi povazovat za bezpecne reseni (pokud by se mi to s parametrem -T
> vubec povedlo spustit).
>
> Mohu se zpetat, proc resite tuto vec takovym komplikovanym zpusobem, proc
> nenechate jadro, aby za Vas delalo prosty NAT? (v pripade, ze chcete
> logovat kdo a kam se pripojuje, tak od toho je v iptables target LOG,
> [...]

Mam k tomu jiste duvody, pro to delam zrovna takto.
Zajimam me vase pripominka. Muzete mi o tom rici neco blizsiho?
Jak chcete spustit lokalni prikaz a proc se vam to zda nebezpecne?

Dekuji ...

--
Milos Svasek
UNIX System Administrator

GCS d- s: a-- C++ UL+++ P++ L+++ E--- W+++ N+ o-- K-- w---
O M- V- PS++ PE++ Y PGP++ t+++ 5++ X+ R tv- b+ DI-- D+
G e++ h-- r++ y+