TelnetProxy - vyreseno

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Únor 5 15:26:51 CET 2002

On Tue, 5 Feb 2002, Svasek Milos wrote:

> Mam k tomu jiste duvody, pro to delam zrovna takto.

Jasne, ja jen proste nevidim rozdil mezi tim, kdyz byste si zalogoval
odkud a kam se kdo spojuje (coz tento Vas skript dela), a pak ho nepustil
dal (coz dela tento skript take, a zadnou jeho jinou vlastnost jsem
nepochytil).
Ale to je samozrejme Vase vec.

> Zajimam me vase pripominka. Muzete mi o tom rici neco blizsiho?
> Jak chcete spustit lokalni prikaz a proc se vam to zda nebezpecne?

Proc se mi to zda nebezpecne? ;)
Napriklad proto, ze tak, jak mate ten skript postaven, a tak, jak
popisujete v README jeho instalaci, pobezi tento skirpt z mne neznamych
duvodu celou dobu pod rootem - coz kdyz se zkombinuje s tim, ze podle mne
ten skript umoznuje komukoliv kdo tuto "telnet proxy" pouzije spustit
jakykoliv lokalni prikaz, mne osobne pripada jako smrtelna kombinace, Vam
ne?

Zkusil jsem si ten skript jen tak pro zajimavost naisnatlovat a spustit
(ale jak jsem psal puvodne, skutecne jsem musel odstranit parametr -T, s
nim to hlasilo nebezpecne operace s environmentem), a skutecne jsem krome
pripojovani se telnetem mohl spoustet lokalni prikazy pod rootem.
Myslim, ze neni ani potreba prilis fantazie na vytvoreni nejakeho pekneho
scenare, ktery by se Vam asi prilis nelibil ;)

--
JiKos.