wavelan

Jaroslav Jirásek jarda na egerius.cz
Úterý Únor 5 15:40:29 CET 2002

>    Pred urcitou dobou jsem se tu ptal na bezdratove pripojeni. Prislo mi
> par odpovedi mailem, diky za ne.
>
>    Tehdy jsem se ale ptal bez znalosti HW, takze jsem se zeptal na neco
> jineho. Ted tu mam Lucent Orinoco (Silver), coz je PCMCIA karta, ktera
> se strci do prevodniku - v nasem pripade ISA.
>
>    Kdyby se tu nasla nejaka dobra duse, ktera by mi step-by-step
> napsala, co s tim mam udelat, aby to chodilo. Mam tu stazeny pcmcia-cs,
> mam nejaky ovladac k tomu HW, mam tu zdrojaky kernelu 2.4.17.

Nevim, jakou mate distribuci, toto je pro RedHat:

1. instalace rpm kernel-pcmcia-cs...
2. instalace rpm wireless-tools...
3. uprava /etc/sysconfig/pcmcia
    PCMCIA=yes
    PCIC=i82365
   (na RH 7.2 jsem jeste musel upravit promenou PCIC_OPTS="do_scan=0
extra_sockets=1",
    na 7.0 system nasel PCMCIA kartu hned)
4. /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-ethX (RH72)
   /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-wvlanX (RH70)
   .. lze ovlivnit v /etc/pcmcia/config.opts
5. /etc/rc.d/init.d/pcmcia restart

hotovo.

nyni lze ORINOCO ovladat pres iwconfig.
budete mozna potrebovat neco jako
iwconfig ethX key off
iwconfig ethX mode Managed
iwconfig ethX essid "..."
(man iwconfig)

Zajimave je, ze na RH 7.0 karta fungovala hned, na RH 7.2
jsem musel rucne tyto parametry zadat, neprisel jsem na to proc.

Jirasek