wavelan

blade blade na oceany.cz
Úterý Únor 5 23:06:06 CET 2002

Jirka 'Eagle' Novak wrote:

>    Pred urcitou dobou jsem se tu ptal na bezdratove pripojeni. Prislo mi
> par odpovedi mailem, diky za ne.
>
>    Tehdy jsem se ale ptal bez znalosti HW, takze jsem se zeptal na neco
> jineho. Ted tu mam Lucent Orinoco (Silver), coz je PCMCIA karta, ktera
> se strci do prevodniku - v nasem pripade ISA.
>
>    Kdyby se tu nasla nejaka dobra duse, ktera by mi step-by-step
> napsala, co s tim mam udelat, aby to chodilo. Mam tu stazeny pcmcia-cs,
> mam nejaky ovladac k tomu HW, mam tu zdrojaky kernelu 2.4.17.
>
> Diky

Ja pred casem taky resil podobny problem.Mam bezdratove pripojeni a stejnou
kartu jako vy.Jen jsem mel PCI redukci.Nepodarilo se mi to  rozchodit az
jsem pouzil ISA redukci. Mandrake linux 8.1 mi behem instalace krasne najde
kartu a naistaluje vse potrebne.Jen behem instalace zadam ip adresu atd a
vse slape bez problemu.U jinych distribuci nevim.Kazdopadne Mandrake 8.1 s
ISA redukci bez problemu.Vse potrebne se zada behem instalace.Taky se mi
podarilo najit klient manager na mereni signalu pro Linux
http://korinoco.sourceforge.net/
Preju hodne uspechu ve sprovozneni
Blade