Postgre vs My SQL

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Úterý Únor 5 16:25:41 CET 2002

On Tue, 5 Feb 2002 14:44:48 +0000 (UTC), Ing. Miloslav Ponkrác <miloslav.ponkrac na infos.cz> wrote:

> 3) Možná by stálo za to, rozhodnout se i mezi dalšími databázemi. IMHO třeba
> Interbase je velmi zajímavá databáze. A něco jsem slyšel i o Sybase zdarma
> pro Linux. Pokud by to byla pravda, tak Sybase je z hlediska výkonu na tom
> velmi dobře, určitě předežene s přehledem jak MySQL, tak PostgreSQL. Jak

S posledni verzi MySQL, ktera ma cache vysledku, bych si nebyl tim
predhanenim ze strany Sybase tak jist, zvlaste ve webovem nasazeni,
kde se porad dokola mota par stejnych selectu. Nicmene pripoustim, ze
(stejne jako Vy ;-) nemam cisla, kterymi bych predchozi vetu zespodu
podsprajcoval. A ano, touto pripadnou flame by bylo dobre nerusit
linuxove kruhy, takze za trest si uvarim caj.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...