Slovník CZ-ENG

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Únor 5 19:42:19 CET 2002

On Tue, 5 Feb 2002, Libor Dub wrote:

> Hledám česko-anglickej a opačnej slovník pro Linux,
> zatím používám ještě starej tři-jedenáctkovej, kterej
> mi běží pod Wine. Není to rozhodně ideální vzhledem
> k nemožnosti zadávat znaky s diakritikou a k potřebě
> provést konfiguraci cest k databázi slovníku při každým
> startu, ale zatím lepší cestu neznám.
>
> Vím o tom, že existují linuxovští klienti pro některé
> Woknové slovníky a ještě před asi 3/4 rokem vyšel
> na Root.cz článek o tom jaká je v Linuxu na tomto poli
> bída.
>
> Jaký řešení máte Vy? Co používáte za slovník, případně
> [...]

Ja mam pevnou linku, takze pouzivam slovnik.atlas.cz :-)
K veci: prohlednete archiv konference, nekdy kolem vanoc tu byla hlaska,
ze vznika GNU A-C C-A slovnik. Kdyz jsem si ho tenkrat prohlizel, tak jsem
nabyl dojmu, ze jeho "dopracovani" nebude trvat jiz prilis dlouho. Nejsem
si jisty, ale mel by k te databazi byt i nejaky frontend. Vyzkousejte a
uvidite ;-)

	S pozdravem Tomas Valousek

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..