RE: Slovník CZ-ENG

hronovsky hronovsky.miroslav na frydekmistek.cz
Středa Únor 6 08:48:17 CET 2002

> Hledám česko-anglickej a opačnej slovník pro Linux,
> zatím používám ještě starej tři-jedenáctkovej, kterej
> mi běží pod Wine.

Pouzivam novy velky slovnik od firmy Lingea Brno - Lingea Lexikon 2002. Na
jednom CD je distribuce pro Windows, Mac i Linux. Je to komercni produkt, v
cene cca. 2 000 Kc vcetne DPH. Jsem s nim velmi spokojen (vyhledavani celych
slovnich spojeni, gramatika, vyslovnost, opakovani slovicek ...).

Mirek.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.