wavelan

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Středa Únor 6 09:50:32 CET 2002

Jirka 'Eagle' Novak wrote:

>    Pred urcitou dobou jsem se tu ptal na bezdratove pripojeni. Prislo mi
> par odpovedi mailem, diky za ne.
>
>    Tehdy jsem se ale ptal bez znalosti HW, takze jsem se zeptal na neco
> jineho. Ted tu mam Lucent Orinoco (Silver), coz je PCMCIA karta, ktera
> se strci do prevodniku - v nasem pripade ISA.
>
>    Kdyby se tu nasla nejaka dobra duse, ktera by mi step-by-step
> napsala, co s tim mam udelat, aby to chodilo. Mam tu stazeny pcmcia-cs,
> mam nejaky ovladac k tomu HW, mam tu zdrojaky kernelu 2.4.17.

no delal sem to asi pred pul rokem, tak snad, pouzival sem distribuci
radhat 6.2, masina nic moc, prakticky sem mel sam od sebe nainstalovanou
pcmcia podporu - to stacilo, musel sem prelozit ovladace pro kartu, pak
se nastavoval nejakej konfigurak primo pro tu kartu, ze je to typ ten a
ten, ze lezi na pcmcia,snad jeste neco... pridaval se ovladac do conf.
souboru- nejsem na linuxu tak si ted nespomenu- sou na vyber dva /
prakticky je prohozene jen jmeno s koncovkou/bacha muzete pouzit jen
jeden, tam se zapise alias driver preruseni a spousta blbosti okolo -
ruzny nastaveni pro kartu, s ovaldaci pribide jeste jedna utilka ktera
to nastavuje primo - hodi se pri ladeni, ale pozor pokud s ni zmenite
nejakej parametr prenosu/wavelanky tak nesmite zapomenout zapsat zmeny
do toho zdrojaku jak si na nej nemuzu spomenout, kdyztak sem snad celej
den na icq tak se mi ozvete nebo pokud na me mate telefon ... treba to
nekde vytaham

--
Ondrej Tuma
TSystems, Ostra             www.tsystemsweb.cz