Notebook pro Linux: ... - hotswapova zarizeni

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Únor 5 19:39:27 CET 2002

Zdeněk Böhm napsal:
: >         Jedine, co mi poradne nechodi, je hotswap vymena DVD mechaniky za
: Floppy,
: > notebook se musi nejdriv suspendnout. Faktem je, ze jsem tomu ale prilis
: > casu nevenoval.
:
: Kdyz uz tady na to prisla rec, jak je to s podporou hotswapovych zarizeni.
: Cetl jsem na nejake web strance, ze co neni v notebooku pri startu linuxu,
: to uz se pak neda pouzivat, takze jsem to vzal jako fakt a uz dal neresil.
: Ale celkem by se mi moznost zmenit za chodu CDRomku za floppy hodila.

    Já si myslím, že by mělo stačit mít ovladače příslušných zařízení
jako moduly. (tedy i ovladač IDE, je-li CDROM IDE).
    Moje zkušenosti jsou takové, že můj notebook tvrdí, že má floppy
mechaniku, ať už je připojená nebo ne. Když potom vytáhnu (za běhu)
CD-ROM a založím floppy, tak na ni normálně mohu přistupovat. Obráceně
to nefunguje, vzhledem k tomu, že potřebuju víc CD-ROM než disketu, tak
tam mám trvale CD-ROM mechaniku. Je ale fakt, že jsem tomu moc času
nevěnoval. (HP Omnibook 5700CTX)

S pozdravem

Věroš Kaplan
--