Notebook pro Linux: jaky koupit, jaky nekoupit - hotswapova zarizeni

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Únor 4 09:45:28 CET 2002

>         Jedine, co mi poradne nechodi, je hotswap vymena DVD mechaniky za
Floppy,
> notebook se musi nejdriv suspendnout. Faktem je, ze jsem tomu ale prilis
> casu nevenoval.

Kdyz uz tady na to prisla rec, jak je to s podporou hotswapovych zarizeni.
Cetl jsem na nejake web strance, ze co neni v notebooku pri startu linuxu,
to uz se pak neda pouzivat, takze jsem to vzal jako fakt a uz dal neresil.
Ale celkem by se mi moznost zmenit za chodu CDRomku za floppy hodila.

S pozdravem Zdenek Bohm