OT: pomoc

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na infos.cz
Středa Únor 6 12:42:41 CET 2002

>Jenomze cely proces vyvoje cteni pokracuje dal a dostavame se k tomu,
>ze dnes se stale vice cte Blesk a stale mene Dostojevskij. Jsou lide,
>kteri na film s titulky nepujdou a stale casteji potkavam lidi, kteri
>se chlubi (sic!) ze za zivot precetli dve knihy a oboji byla povinna
>cetba.

To už asi silně OT, ale k tomuto stavu přispíváme my všichni. Je to
důsledkem toho, jak snadno se vzdáváme hodnot, aniž o tom víme. Například
dnes už se všechno měří ekonomicky. Před deseti lety jsem byl občan, dnes už
jsem převážně nazýván daňovým poplatníkem. Svojí cenu měříme úspěchem na
trhu práce a nikoliv tím, kolika lidem jsme pomohli najít sama sebe. A třeba
i to, že se bere za cennější číst počítačové manuály, než jít do přírody.
Výchovu k odpovědnosti k partnerovi řešíme pomocí sexuální výchovy na
školách. Děti je něco, co většině lidí brání v kariéře. Atd.. Ten Blesk a
Dostojevskij jsou jen důsledky. Kolik z tohoto, co jsem napsal Vám přijde
normální? A pak se divte.

Možná, že i toto všechno je v podtextu sporu MS versus Linux.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác