Postgre vs My SQL

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Čtvrtek Únor 7 15:53:01 CET 2002

> Nie, nemusi. Jeden z dovodov stavu tejto spolocnosti je aj to, ze
> ludia urobia hocico, len ked to niekto kupi. Poctiva robota uz nejak
> vymrela.

    Nevymrela, ale ja mam firmicku, jako vedlejsak k hlavnimu zamestnani
(zatim, ale doufam, ze to casem zmenim) a pokud nebudu tancovat, jak
zakaznik "piska" snadno jej ztratim a to si nemohu dovolit. Jeste lepsi je,
ze tento zacal s nejakym balikem pozadavku, funkci a struktury webu, ale
postupem casu se to vse uplne zmenilo. Ale jak pisu, naprosto uplne.

> Bud som schopny urobit riesenie, o ktorom mozem s kludnym
> svedomim povedat, ze je dobre, alebo zakaznikovi poviem,
> ze to nemozem s cistym svedomim urobit tak, ako to pozaduje.
> A ak aj potom pozaduje riesenie, ktore ma jasne bezpecnostne
> diery, odporucam tie rizika pisomne vymenovat a dat si
> podpisat lajstro, ze si ich je vedomy. Snad si to potom
> rozmysli.

    Reseni, ktere by bylo podle meho gusta by zahrnovalo nikoliv webhosting,
ale rovnou serverhosting a radu veci, ktere ted resim pomoci PHP bych mel
udelanou pomoci serverletu. Mezi napady bylo nektere casti naprogramovat
jako applety, ale to je pak opravdu "radost" otvirat web, kde je 500 kB
applet :-(((. Dalsim krokem by byla poradna instalace a konfigurace LINUXu a
samozrejme poradne nastaveni MySQL (nebo PostgreSQL) a Apache.
    Doufam, ze casem povisim natolik, ze projekty mych zakazniku budu
hostovat na vlastnim poradne nakonfigurovanem serveru.
        Ahoj
            MaReK