Re: Dokumentace k "registrum" (Was Re: OT: Důvod přechodu na Linux)

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Únor 6 13:27:22 CET 2002

"Michal Vymazal" <gandalf na mbox.vol.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:20020206114141.7DBD3B97CF na dns1.secunet.cz...

> Mozna to Stano trochu "prehnal" s nazvem registry.

No, zda sa, ze ludia skor reaguju na konkretnu skusenost,
ako na principy :-)

> Co rikas Stano - snesl by jsi jako prvni priblizeni prirovnani k webminu?
> (Ale az od 0.92)

Pravdu povediac webmin nepoznam, ale islo mi skor o ulozenie
dat, ako o pristup k nim. Pokial su jasne pravidla "databazy", tooly
na pristup k nej sa uz robia lahko.

Zdravi
--
                                                          Stano