Postgre vs My SQL

PERPETUM info na perpetum.cz
Středa Únor 6 15:05:09 CET 2002

> Protoze jsem tazatel, tak doplnuji. Jedna se mi o volbu pro zakaznika,
> ktery
> si zvolil hosting na pes.cz, kde je k dispozici oboje. Databaze sice
> nebude
> mit mnoho polozek (radove stofky), ale se strasne moc promennymi a vse
> jeste
> dost dlouhe. Jedu na to samozrejme v PHP.

Sice OT (i kdyz dobre rady by OT byt nemely), ale zkuste se jeste trosku
porozhlednout jinde nez u psa. Nebo jestli jste masochista a mate rad
neocekavane vypadky serveru, zmenu konfiguraci PHP aniz by vam to nekdo
rekl, stehovani serveru (a tim vypadek na delsi dobu) bez
predchazejiciho varovani a pri trose stesti i vyhruzne SMS po volani na
infolinku tak tam klidne zustante. Mluvim POUZE z vlastni zkusenosti.
Osobne bych zakaznikovi neco takoveho velmi silne u nejake vaznejsi
aplikace rozmlouval!
Jinak osobne bych na web doporucil MySQL i pro to, ze ho podporuje
daleko vice serveru (nikdy nevite kdy budete muset domenu stehovat).
Delal jsem v tom i celkem velke databaze a nemel jsem s tim zatim
problemy.

>     Ta otazka mne napadla v souvislosti s ucetnictvim pro LINUX,
> protoze to
> vyzaduje PostgreSQL, ja jsem mel za standardnejsi a rozsirenejsi
> MySQL,
> takze nejaky rozumny duvod pro pouziti musel existovat.

Treba ma autor je z nejakych osobnich duvodu radsi PostgreSQL a zadny
jiny duvod v tom neni.

>     btw: V souvislosti s vyvojem webu pro zakaznika potrebuji nektera
> data z
> formularu predavat ke zpracovani na server sifrovane (jdou tam i cisla
> kreditek) a nevim, jak to zaridit. Poradi mi nekdo nejakou finticku??

Jednak si to zkusit nejak 'kodovat' uz na strane prohlizece pomoci
javascriptu (nic moc ochrana) ale hlavne to asi posilat pres HTTPS
protokol. Jestli je ale jeho podpora na psu mozna a kolik by to pripadne
stalo vi jen buh ;-)

    Petr