Postgre vs My SQL

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Únor 6 23:02:50 CET 2002

Dne Wed, Feb 06, 2002 at 01:42:28PM +0100, MaReK Penguin Olsavský napsal:

>     btw: V souvislosti s vyvojem webu pro zakaznika potrebuji nektera data z
> formularu predavat ke zpracovani na server sifrovane (jdou tam i cisla
> kreditek) a nevim, jak to zaridit. Poradi mi nekdo nejakou finticku??

Jo a cisla kreditek budete ukladat na server hostovany na pes.cz. Tedy aby
nemeli u pes.cz pocit, ze jsem k nim zaujaty, tak presneji:

A Vy jako chcete ukladat cisla kreditek na systemu, kde je
databaze poskytnuta zakaznikum jako doplnek pro dynamizaci www, kde ma
na stejnem stroji databaze 1000 dalsich projektu a kde nemate nejmensi
kontrolu nad zrizovanim uzivatelu na tom danem stroji????????????????

A pri tom vsem jste, bez urazky, zacinajici programator, ktery
se potrebuje zeptat na finticku na sifrovani komunikace.

Myslim si, ze by lidem neuskodilo trochu soudnosti. Skuste si schvalne s
providerem uzavrit smlouvu, ze ruci za skody, ktere vzniknou
zcizenim cisel platebnich karet. Myslim, ze Vas to promptne vyleci z snahy
neco takoveho delat.

Nevim jestli takova sluzba existuje v CR, ale pokud se takova vec resi
jinde, tak se uzavre smlouva s nejakou spolecnosti, namatkou me napada
cybercach, protoze jsem ted delal na programu, ktery s nimi komunikoval, a
kdyz chce klient zaplatit, tak je presmerovan na jejich stranky, provede
platbu a vy dostanete jinym kanalem potvrzeni, ze platba probehla.

U nas je neco podobneho u eBanky, ale tam je to omezeno na
platby zakazniku eBanky (bude to velice brzy pouzivat CZLUG pro platby
uzivatelu) nebo u CityBank, kde nevim presne jak to funguje, protoze to je
postavene pro velke zakazniky se statisicovym obratem mesicne a tak jsem
to ani nemel duvod podrobneji zkouset. Kazdopadne jsou to systemy, ktere
bezi na uplne jine urovni nez hosting na sdilenych
masinach s virtualnimi www servery.

Tim nerikam, ze by to cele nemohlo bezet na free resenich,
samozrejme mohlo a melo by to z meho pohledu klady. Ale bylo by to
na serverech, ktere jsou pod kontrolou, ktere nejsou pripojeny primo na
www, ale jsou oddeleny od internetu firewally a aplikacnimi branami.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.